Linssen Yachts wil excelleren in het ontwikkelen, produceren, verkopen en onderhouden van motorjachten met een lengte tussen de 8 en 16 meter met als hoogste doel het krijgen en behouden van een groter wordende tevreden klantenkring en het behouden van een marktleidende positie binnen de branche.

Om dit te bereiken is Linssen Yachts continue bezig met het ontwikkelen van innovatieve en waardevaste concepten (modellijnen), het efficiënt produceren van deze jachten, het op een professionele wijze vermarkten hiervan en het verlenen van excellente service en onderhoud aan de (eind)gebruiker, zodat onze klanten zorgeloos kunnen genieten.

Image films:

ATTENTION

The Linssen shipyard and showroom will be closed from Saturday 20 December to Sunday 4 January 2015 inclusive.

Quotes

"Wat een fenomenale plek om op een zomerse dag van het water te genieten (Deckbridge)"

Motorboot (NL) | nr 11, 2014

Classic Sturdy 36 Sedan Deckbridge NOMINATED

Linssen Classic Sturdy 36 Sedan Deckbridge Nominated European Powerboat of the year 2015

Boatshow/Events

05-14.12.2014

Salon Nautique de Paris (F)

17.01-25.01.2015

BOOT Düsseldorf (DE)

06-15.02.2015

Helsinki Boat Show VENE (FIN)

Newsletter registration

Enter your e-mail address below to receive our digital newsletter. The newsletter will keep you continuously updated on developments, boat shows, events, etc. Each newsletter also contains a link to unsubscribe.

Your Email (*)

Please let us know your email address.