Linssen Yachts wil excelleren in het ontwikkelen, produceren, verkopen en onderhouden van motorjachten met een lengte tussen de 8 en 16 meter met als hoogste doel het krijgen en behouden van een groter wordende tevreden klantenkring en het behouden van een marktleidende positie binnen de branche.

Om dit te bereiken is Linssen Yachts continue bezig met het ontwikkelen van innovatieve en waardevaste concepten (modellijnen), het efficiënt produceren van deze jachten, het op een professionele wijze vermarkten hiervan en het verlenen van excellente service en onderhoud aan de (eind)gebruiker, zodat onze klanten zorgeloos kunnen genieten.

Image films:

Quotes

"Die Classic Sturdy 42 ist ein typisches "Mitglied der Linssen-Familie", das fraglos einen hohen Qualitätsstandard garantiert."

Boote (D) Januar 2014 | Classic Sturdy 42

Boatshow/Events

Linssen In-Water Boat Show

08.05-11.05.2015, Maasbracht(NL)

Newsletter registration

Enter your e-mail address below to receive our digital newsletter. The newsletter will keep you continuously updated on developments, boat shows, events, etc. Each newsletter also contains a link to unsubscribe.

Your Email (*)

Please let us know your email address.